TIME CHANGES YOU?

Kan inte slita mig ifrån sex and the city filmen. den får mig att må bra på något finurligt sätt. tredje gången jag tittar på filmen, och när den inte är på så är soundtracket på i högsta volym.
dock har jag aldrig sett ett enda avsnitt av SATC serien. får väl införskaffa mig boxen.

dessutom har jag börjat läsa böcker igen. bortsett från skolböcker det vill säga.
sista boken jag läste var nog harry potter, so yea, it's been a while. nu ligger jag i sängen, precis påbörjat boken "City girl" av Patricia Scanlan. sägs ha varit the number one bestseller. får väl se hur pass mycket det stämmer.

Halloween festen borta i Birmingham is coming up och har fortfarande inget att ha på mig. siktar nog på en svart klänning. ett säkert kort med andra ord. tråkigt men säkert.
vi blir upphämtade vid 20 tiden av bussen som tar oss till Bham. C kommer hit från Liverpool för att röja med oss. time for the swedes to hit the dancefloor!
6am är det planerat att vi ska vara tillbaka i Manch. lagom för mig att åka hem, grab the suitcase och sedan raka vägen till flygplatsen :D

fortsätter senare...simona tittade precis in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0