MAT.

har precis lagat ihop en enkel lunch. eller förresten, så enkel är den inte då det tog 40mins. vilket innebär, mindre tid att äta och njuta. ska nämligen tillbaka till uni för två lektioner i fundamental management aka take-a-nap klassen. då klassen är så stor på flera hundra pers är det lätt att slumra till lite då och då, speciellt då ingen märker ändå. (förutom raden bakom mig som sitter och flinar, they better get used to it då min första lektion på fredagar är kl10)

efter en massa om och men åkte jag iväg till första lektionen ändå. måste medge att det var för att polaren hade bemödat sig med att ringa och väcka mig imorse.

ikväll blir det en slappkväll med film och junks. OCH sova tidigt. (ta detta med en nypa salt)

näj, tio minuter kvar tills jag måste rusa. maten är fortfarande bara halvuppäten. time to speed up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0