THEY SURVIVED.

after eatin my cookings. phew.
blev en lång natt igår.
kvällen spenderades på restaurant Ocean i China town där Zizi's födelsedag firades med karaokee.
gissa om jag saknade sverige? neko? och mina ktv buddies. u know who u are.
vissa låtar var känsligare än andra så 50% av kvällen spenderades utanför rummet då trycket blev för mycket.

blev väckt av mamma imorse som ringde to check up on me.
senare kom Simona förbi för att cheer me up. sweetie där.
vi drog till chinatown för att storhandla (mest från min sida) och sedan stannade vi förbi sainsburys för resten av ingredienserna till lunch/middagen som JAG skulle laga. lovade tjejerna att jag skulle stå för maten idag så...

hells yea för the invention of the rice cooker!

sitter på rummet nu. simona ligger på golvet och grovpluggar japanska. jag borde göra detsamma med min kinesiska och business men icke. allright, i better get starting. shitloads of things to do.







glömde ta en "efter"-bild men ALLT, i swear ALLT var slut. mwaha.

Kommentarer
Postat av: shui

food........hmm......cooking just became one of my weekend rutins.....that happens when you live alone

2008-10-06 @ 01:15:53
URL: http://bewater.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0