THIRD DAY HOME.

gårdagen slutade med att misterr shui ville lätta sitt  hjärta så träffade honom för lite chichat i kungshallen. hans buddy kom förbi senare så vi skuttade iväg för att köpa en dammsugare. MITT I JÄVLA REGNET!

både innan och efter mötet med S hann jag springa förbi biblioteket för att låna en massa böcker till min uppsats.

"for a relatively good essay you're supposed to have 4 books and 7 journals in your bibliography"

oh yea? i'll give you 6 books and 9 journals! how bout that?

i verkligheten så panickerar jag för fullt.

så med femtioelva böcker i ena armen, ett halvtrasigt paraply i andra krigade jag mig ända fram till Kimama för middag med X.
sedan hamnade vi på café...Nocco? Nacco? någonting åt det hållet.
och sedan bar det iväg hemåt, FYFAAAAAAAAAAAAN! someone take me to hawaii? dumpade paraplyet halvvägs hem.

så idag ska jag shoppa paraply,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0