BACK TO SCHOOL.

ögonlocken är tunga som bly, gäspar var mikrodels sekund och tredje världskriget håller på i full gång i mitt huvud.
kanske beror det på att jag inte fick i mig mycket sömn inatt. lektionen kl nio imorse gick jag på. enbart för att jag tidigare i veckan kämpat med att skriva klart uppgiften som skulle göras idag under lektion. no energy wasted in other words.

efter lektionen drog jag med Alex till Lime café på vår traditionella breakfast club som vi har varje tisdag. hans sarkastiska sätt att uttrycka sig på får mig att vilja ta stryptag om honom tills han slutar andas. dels för att jag är likadan. bara för det är vi den perfekta duon varje gång vi har muntligt prov i kinesiska. sist kacklade vi på tills vi stod på varsin stol, redo att brotta ner den andre vilken minut som helst, tråkigt nog hann vi inte utan avbröts av detta:

"ok, provet är slut!!!! ni får fortsätta bråka utanför! hallå!? jätte bra men det räcker nu! hallå!! vi har satt era betyg! gå ut!!"

ja, så kan det gå. har redan förvarnat läraren så att hon hinner försäkra eventuella möbler i klassrummet.

mötte upp Massimo och Gary för lunch på Happiness Café. Spicy Dumplings Soup! M drog vidare på lektion och det var tänkt att jag skulle attend-a G's Accounting lektion men vi hamnade hemma hos honom istället. tömde hans lager med ätbara ting samtidigt som vi youtube-ade och sjöng. (läs: gapskrek)

är nu hemma, redo att skriva klart min uppsats. så från och med nu säger jag so long till både msn OCH facebook...
ha, nä nu drev jag. det blir multitasking istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0