MIN FAR SKÄMS ÖVER MIG.

idag hann jag med en snabbfika med Monica och Mimi, det var inte igår vi sågs sist så vi hade en hel del att catch up with. girltalk på hög nivå med andra ord. sen tog jag mig hela vägen till värmdö för att tömma köket på restaurangen.

pappa: "skäms du inte när folk kommer in och ser dig sitta där med fem tallrikar mat?"

slutade tugga i en sekund, tänkte efter... och fortsatte äta. kan inte förneka att jag älskar mat så why hide it? har fått höra "vilken gris", "du äter som en flodhäst", "papperskorg" alldeles för många gånger att det inte biter på mig längre. är nog immun. sen att jag inte har tid att sitta och skämmas är en annan femma.

JA! jag äter mer än de flesta killar, inklusive min pappa, kan jämföras med en gris och brukar ge mina middagssällskap en chockerande syn, so yea...skenet bedrar. never, ever underestimate me.

en ko har 4 magar, jag lär nog ha 6... råder nog ingen tvivel om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0