NERBÄDDAD I SÄNGEN.

efter att jag landat och tagit mig till manchester med bussen mötte Tash och Wing upp mig för lite nattkäk. där gick vi, alla tre och släpade på mitt pick och pack.
ligger äntligen i sängen, fan vad jag är stolt över mig själv som tvättade alla mina kläder och lakan innan jag skulle åka tillbaka till sverige. som resultat får jag nu ligga i en citrondoftande säng. i so love myself right now.

okej, nu räcker det. nu är jag tillbaks i ruta ett. välkomnades av ett brev som innehöll en påminnelse på att jag inte lämnat tillbaka en bok. tydligen är det den tredje lappen de skickar ut. vafan? den boken är sen länge återlämnad. får ta ett rejält snack med bibliotekarien imorgon för nu snackar vi inte om några fjuttpengar utan om 52 pund!

sen blir det ännu ett rejält snack med ryanairs personal som tagit sönder min favoritresväska! faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

nu ska jag sova i min citrondoftande säng.

Kommentarer
Postat av: maxlin

VAaah tog dem sönder din väska?:O

2009-04-29 @ 12:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0