TORTYR PÅ HÖG NIVÅ.

det går väldigt trögt känner jag mig tvungen att medge...
hemkörningen från Domino's anlände nyss så vi sitter och tröstäter och fasar inför morgondagens judgement day...
flera liters cola har vi också konsumerat...det bådar inte gott alltså. ska finslipa en sista uppsats innan jag bänkar mig ner och försöker scanna in så mycket som möjligt och sen får vi hålla tummarna (helst tårna och allt annat man kan hålla också) att det sitter.

längesen man torterade sig själv med en allnighter, chansen är därför inte större än ett sandkorn i sahara att jag lyckas genomgå hela planen.
varför, varför utsätter jag mig själv för det här?! mm...där har ni en fråga att ruva på. själv ska jag fortsätta ruva på min jäppla uppsats! slutar nu för i skrivandets stund är risken väldigt stor att svordomar och annat blaj kommer ut.

adjöss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0