MANCHESTER.

sitter i L's lägenhet nu efter en hel dags resande.
hon hämtade upp mig på tågstationen innan vi gick till chinatown för en rejäl måltid. detta efter att jag gamat i mig tre mackor. hursomhelst så har varken hon eller jag varit produktiva någonstans, girltalk på hög nivå. kommer ångra mig enormt mycket när jag sitter i klassrummet och skriver tentan imorn bitti. antar att det är smällar man får ta om man heter Victoria Lin.

hann snacka lite med älskling som jag självklart saknar en massa.

nä, nu blir det råplugg hela natten lång. imorgon är det tentaskrivning innan jag ger mig ut på lägenhetsjakt. och sen bär det av mot London igen för att ta morgonflyget hem till sverige på fredag, om saker och ting går enligt planerna så hinner jag fram till stockholm lagom för att luncha med älsklingen. längtar.

but for now, essay preparations.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0