WORK WORK WORK.

fingrarna går i 180km/h.
det lilla förnuft jag har i ärt storlek har nog insett att det är dags att ta tummen ur röven or i'll be screwed upside down på torsdag när jag har min tenta. har egentligen ingen som helst lust alls att ta mig igenom resrutten skavsta-london-manchester-london-skavsta-hem som säkerligen kommer att gå på 392834 timmar. bah.

vid tre bär det av mot stan där jag har en casting för make up store som väntar. deras stora, årliga visning är på ingång och planen är att kamma hem jobbet så jag åtminstonde kan säga att jag haft TVÅ "sommarjobb" denna sommar. det första var photoshoot för Oriflames summer care feet som kommer ut i deras katalog och nu make up store.

wish me luck folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0