ARKITEKT? JAG? HM...

igår var det vuxenpoäng, idag är det en jädrans massa kompispoäng.
V som läser arkitektur hade i uppdrag att göra sånna sk. pop up books. ni vet, böcker som man öppnar, och sedan poppar det ut grejer, lite 3D aktigt sådär. så efter att ha fått i mig en big mac och company på donken så spenderades hela eftermiddagen hemma hos V för att experimentera med en massa papper, lim och ah...allt möjligt. damn i'm good.
han ville till Taiwu, men då jag redan varit och storhandlat för helgen så åkte jag hem och lagade mat istället.
see, jag stod emot det faktum att taiwu betydde att jag skulle få se L igen och istället kom min logiska OCH sparsamma sida ut. tycker jag förtjänar några vuxenpoäng där. tack.

sen hade jag ju fått min dagliga dos av L redan då han ringde precis innan han skulle börja jobba. cutiepie. håller tummarna att han ringer inatt :D tveksamt dock då han jobbar det senaste passet. blä.

oh well, "boys before flowers" nu! (花样男子)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0