DU LÄR INTE BLI FÖRVÅNAD.

HUR DUM ÄR DU?

[x] Tuggummi har ramlat ur munnen på dig när du har pratat. 5 sekunders regeln visst?
[x] Tuggummi har ramlat ur munnen på dig när du inte har pratat. brukar införa regeln här också så det är lugnt.
[x] Du har sprungit in i en glasdörr/fönster. värre, har sprungit in i garderobsdörren flertal gånger. den syns!
[ ] Du har hoppat ut ur ett rullande fordon. räknas ICA vagnar?
[x] Du har trott något var roligt och skrattat, sen har människor gett dig konstiga blickar. händer dagligen. oftast handlar det om mina egna skämt som är för avancerade för folk att fatta.

[ ] Du har sprunigt in i ett träd. räknas järnstolpe?
[x] Det är FAKTISKT omöjligt att slicka dig på armbågen.
[x] Du provade precis att slicka dig på armbågen. fan ta dig!
[x] Du har aldrig vetat att Alfabetssången och Blinka Lilla Stjärna var samma melodi.
[x] Du provade precis att sjunga dom. fan ta dig igen!

[x] Du har snubblat på ditt skosnöre och ramlat. därför har jag slutat med skosnöre-skor.
[x] Du har klökts av ditt eget saliv.
[x] Du fattar fortfarade inte Matrix-filmerna.
[x] Du är/eller har varit blond. många säger att det var blont men faktum är att det var ljusbrunt. punkt slut.
[x] Människor har kallat dig trög. oooom?!

[ ] Du har råkat tända eld på saker.
[x] Du har somnat på lektion. men hej macroecnomics lektioner!
[ ] Om någon säger "PRUTT" så skrattar du. nej okej, så lågt sjunker nog inte min humor...tror jag iaf.

[x] Ibland slutar du bara tänka. väldigt svårt för samhällsbarn men har faktiskt lyckats ett fåtal gånger...
[x] Ibland berättar du något och glömmer vad det handlade om från början. snarare att personen jag berättar det för hinner glömma "the point" innan jag mikroskopdetaljerat berättat klart något.
[ ] Människor skakar ofta på huvudet när du pratar och går ifrån. vill du ha en smäll eller!
[x] Du får ofta höra att du ska använda din "inside voice". den är nog inte lika läskig som min riktiga...
[x] Du räknar enkel matte på fingrarna. ibland tar jag till tårna om inte fingrarna räcker.

[ ] Du har ätit en insekt med mening. har den här frågan någon mening?
[x] Du gör detta när du egentligen hade något viktigare att göra. har slösat minst 5 minuter av min sömn so far...
[x] Du har använt dina kläder ut-och in utan att tänka på det. ut och in, bak och fram. när man halvsover kan allt hända.
[x] Du har letat överallt efter något, och sedan kommit på att det låg i din ficka. inte lika tokigt som när folk letar efter sina brillor när de sitter på huvudet.

[  ] Du tar sönder mycket saker. min lillebror tar nog priset i detta...
[  ] Dina vänner vet att dom inte ska använda svåra ord i närheten av dig. dom flesta allafall. händer det så slänger jag ut mig en mening på polska (unless det är en polack) så står vi där som dumma fånar båda två. fair enough isnt it.
[x] Du har ramlat av stolen någon gång. trust me, ville inget hellre än att sjunka igenom jorden.

[x] När du ligger i sängen försöker du hitta mönster i taket. mitt tak är ganska plain, dock händer det att jag letar mönster i tapetern.
[x] Du använder frasen "hmmm" väldigt mycket. min historia lärare sa "öööhmmm..." 72 gånger på en 40 minuters lektion. (jaaa! jag hade tråkigt!)

Totalt : 24

0-11: du är inte alltför dum
12-22: du ligger på gränsen till att vara helt borta!
23-32: du är helt enkelt dum i hela huvudet.

oh well, det var väl ingen nyhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0