MISSION DOWN.

igår var jag duktig och skrev ut/ sorterade alla mina lecture notes. tog ett tag måste jag säga.
L ringde efter min begäran, awkward? yessssss! eller kanske inte. han var som vanligt. men jag kunde inte få bort den där bilden jag har i mitt huvud, så sa inte så mycket. satt och skrattade igenom middagen med Jess igår samtidigt som vi diskuterade denna situation som jag befinner mig i just nu. eller befann kanske jag ska säga. nu har jag lagt ner L projektet i alla fall.

då jag inte vet vilka som läser bloggen så avslutar jag L-snacket här och nu. mina älsklingar som jag vet håller sig uppdaterade genom bloggen, hojta till på msn så ska ni få höra på årets skämt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0