MOVIENIGHT.

nu har jag varit och samlat till mig lite vuxenpoäng.
storhandlat nere på sainsburys. det var på tiden. har sedan jag kom tillbaka från Sverige överlevt på att antingen äta ute eller billiga MEN goda instant noodles. och så självklart har vi matsalen också. men den ska vi inte hurra åt.
så nu har min del av kylskåpet återfått sin gamla look. fullproppat.
hej 5 extrakilon!

ikväll kommer Simona över på filmkväll. 花样男子all the way! (korean version of meteor garden)
skillnaden är, den koreanska versionen har såååååå mycket snyggare F4 än den taiwanesiska. där har ALLA medlemmar en hotness på 10+. har förberett med lite cheesecake och andra sockerbomber.

nu ska jag slänga iväg ett sms till L som jobbar till halv fyra inatt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0