PLUGGKVÄLL.

fick i mig 12 timmars sömn igår natt. det gillar vi!
har nu skype-at ett tag med brorsan som mestadels av tiden satt och sjöng (läs: gapskrek)
nu blir det två timmars plugg innan jag går och lägger mig.

brorsan: VA?!! DU VAKNADE NYSS JU!

har nämligen lektion kl 9 imorgon. en liten reminder, den mest avskydda veckodagen är på ingång. gargh!
nu ska jag bunkra upp med chocolate-brownie ice cream, strawberry ice cream OCH cheesecake! det älskar vi!

just det, tänkte påminna om denna ubermaffiga hemsida där man alltså samlar pengar till att handla för på ICA, hemköp eller Willys. hur jädrans bra som helst! så bli medlem där och sedan är det bara att tuta och kööööra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0