HAPPY BIRTHDAY TO MY FAVOURITE SIZ!


HAPPY BIRTHDAY TO MY DEAREST SIZ!!!

siz, så som vi alltid uppmuntrar varandra: ett år närmare pensionen! woho!
dock blir du bara vackrare och vackrare med åren ;)

siz, 8, snart 9 år har gått sen vi träffades för första gången på templet. (gamla goda tiden huh)
blir bara mer och mer tacksam för varje dag som går att jag sket i tanken att vara fast i ett tempel utan kött i en vecka och gick med på att joina lägret, för där träffade jag min framtida favorit siz!

du har alltid varit där för mig, i alla olika sammanhang och du ska veta siz att du kan räkna med mig. always!
saknar dig massor and you know i'm waiting for you in manchester right? no mercy, du ska komma och så ska vi röja staden uppochner! (vi ska visa att vi gamlingar också kan röja..haha)

tack för alla fina år och nu ska vi se fram emot alla kommande år, right siz? (och snart kan vi shoppa rullatorer tillsammans)

TÖFF TÖFF (hahahaha kommer du ihåg?)



nu ska vi inte sitta och sura heller, it's OK to be old siz ^^



bästaste favoritsiz!



LOTS OF LOVE SIZ!


För en gångs skull fick jag lite motion.
för mycket skulle jag säga.
Dino verkar ha någon inflammation i nosen så efter flera dagar med andningsproblem bestämde jag mig för att ta honom till veterinären på egen hand. ingen bil så då var det bara att sätta igång med att gå.
hela vägen till någon bush vid handen.

brorsan: "shit, du suger på orientering ju"

cant help it. no sense of direction whatsoever. thank god att brorsan hängde med or i'd prolly still be lost.

Dino var frisk men nosen skall undersökas nästa måndag då han ska sövas ner. min lilla plutt.
tills dess ska han få antibiotika.

annars har dagen gått till att städa huset, tvättat kläder och packat!
på onsdag far jag iväg igen.
dock blir det ingen cry party denna gång då jag får ta mig till arlanda på egen hand. meaning, ingen som vinkar av mig buhu. kanske hinner med lite tax free shopping för en gångs skull då :)

oh well, history study now.



Kommentarer
Postat av: Anna

TACK UNDERBARASTE SIZ! Och vilka smickrande bilder du har lagt upp på en gammal kärring som jag. :)

Töff töff! ;)



Och just det, förresten... Tweety är en anka!

Så det så! Mwah

2009-01-13 @ 16:27:54
URL: http://www.annahsieh.blogspot.com
Postat av: Victoria

siz, att du blir vackrare med åren kan jag hålla med om men visare? njää... vad ska jag säga, man är aldrig för gammal för att lära sig ngt nytt right? så en vacker dag kommer även du lära dig sanningen om tweety ;) PUSSAR!

2009-01-13 @ 20:55:28
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0