BIIIIIIIP!

GÄÄÄÄÄSP! capital letters ffs!
i mitt nuvarande tillstånd skulle jag lätt kunna förväxlas med en vandrande zombie. no kidding.
påsarna under ögonen snuddar till vid knäna med jämna mellanrum, ögonlocken fullständigt vägrar hålla sig i ett vaket tillstånd och kroppen, ja kroppen är ur funktion. hjärnan ska vi inte ens tala om.
ändå måste jag jobba. thank buddha att det bara är halvdag.

igår var det mysdag (läs: spela street fighter dag) trots att jag FAKTISKT gjorde relativt bra ifrån mig kan man nog tycka att lite mer träning behövs för min del. 23-4 (till chociss) hamnade poängställningen på innan jag tyckte det var dags att spela Buzz istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0