24 TIMMARS-KURS?

efter middagen invaderade jag Lyn's rum, paxade sängen och råpluggade tills för bara några minuter sen.
hon hade som sagt sin sista tenta idag vilket gjort mig väldigt avis så jag tvingade henne att leta lägenhet. det blir nämligen vi som delar boende efter sommaren. hur ska detta gå? båda med kass humor som jämt och ständigt kolliderar med varandra och orsakar ett flertal skrattattack som slutar med att båda ligger på golvet och vrider sig att skratt. vid närmare eftertanke så kommer jag nog inte överleva ett år med henne under samma tak. två möjliga avslut finns:

1. vi dör av skrattattackerna.
2. våra goda skratt förlänger livet med 50 år och vi blir världens äldsta gulingar.


fick en del gjort trots att vi babblade om allt mellan himmel och jord, vi gick så långt att hon till slut fick hejda sig själv med att inte prata med mig genom att tejpa ihop munnen. ja, bokstavligen talat. hon är knas hon. lika bra det, inte många som skulle palla trycket man får av att bo med mig. anywho....

femte tentan äger rum om exakt 12 timmar.
jag kommer att få sova om exakt 15 timmar.
yes, blir nog en allnighter ikväll. klarar jag tentan är jag värd en fet eloge då jag lyckats lära mig en hel termins kurs på 24 timmar. inget att skryta om men ja, vet knappt hur läraren ser ut, boken har varit nästintill orörd ända tills igår och jag har fått genomlida multipla panikattacker men nu är jag mer determined than ever, jag ska fan nail-a denna lilla jävel!

det svåra blir inte att spotta ut två uppsatser på två timmar utan snarare att försöka hålla mig vaken i dessa två timmar.

wish me luck folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0