STEP INTO MY OFFICE.

möblerade om lite i rummet efter spindel-incidenten så nu har min printer fått en kunglig plats bredvid skrivbordet. den stod lite avlägset under sängen innan eftersom sladdjäveln var för kort.
har inte varit väldigt produktiv av mig idag heller, degat hela dagen innan Lyn och Amanda kom med middag och en massa tjejsnack till maten. kan knappt fatta att jag snart är fri. därför måste jag kriga som ett knas den sista biten or it'll be a very depressing shoppingspree jag ger mig ut på. än så länge har ju alla tentor gått enligt planerna, nu återstår en. dvs, inte läge att ge upp.







SÅ hälsosam är jag! ser ni evian flaskan där! JAG DRACK UPP ALLT!

Kommentarer
Postat av: maria

ohhh herre vad läskig spindel! :O

när man pluggar behöver man massa socker ;)

2009-06-08 @ 23:40:52
URL: http://h3llokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0