UPDATE: I'M AWAKE.

de senaste tre timmarna har inte varit det lättaste kan jag säga. att skrivbordet står bredvid sängen gör det inte lättare men jag är vaken! har ett och ett halv kapitel till att ta mig igenom, sen blir det essay structuring. tänkte att 2-3 timmars sömn kan göra nytta men tanken att behöva tvinga sig ur sängen när man mår som värst är inte hejdundrande så skiter nog i det. tutar och kör och sen får vi se hur pass mycket av provtiden jag lyckas hålla mig vaken.

för övrigt är det nordpols-kallt här inne i mitt rum. elementet är självklart avstängd. varför vet jag inte. betalar jag ca 6000 i hyra ska det bannemej ingå! dygnet runt! alla årstider. nej, vilket skämt. sitter med femton lager, blir nog en sextonde strax.

om 12 timmar ligger jag och sover i min varma säng. TOLV timmar! oh my buddha. bäst jag slutar nu innan jag spårar ur. that thought is making me go absolutely mental!

JAG VILL SOVA!!!

å andra sidan är det frukost dags om 2½ timmar... ok då, skit i sömnen.
back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0