5 DOWN. 1 TO GO!

KLAR!
med den femte och näst sista tentan. global context.
lyckades ordbajsa ut 6 sidor trots min sömnlösa natt. creds till mig för det.
natten var låååång kan jag medge. gjorde inte saken bättre när en gigantisk spindel (ja! igen!) dök upp på min vägg. med noggrann steg för steg handledning av B över msn lyckades jag trots min fobi, fånga den och göra mig av med den. puh.

hursomhelst, tentan gick bra. bättre än förväntat vilket är lika bra, annars hade jag surat resten av dagen eftersom jag återigen gav upp min skönhetssömn. nu återstår bara finans som äger rum på tisdag.  tortyren börjar imorgon, nu ska jag sova!

trodde jag... har precis skrivit klart en kinesiska läxa åt en kompis som ska ha prov imorgon och behövde en uppsats á la 200 ord. 200 HA! vad är det jämfört med mina 7823432423 ord jag skrivit idag. den bjussar jag på.

NU ska jag sova.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0