CAUSE I AM SUPERWOMAN.

jävla wi-fi! bibliotekets internet strulade som fan idag vilket betydde ingen facebook, ingen msn eller skype. detta resulterade i att jag fick en hel del gjort. kanske var positivt ändå.
hursomhelst, inget har förändras... jag sitter fortfarande som en robot och försöker mata in så mycket information som möjligt. teet som jag dricker två gånger om dagen har inte visat något resultat...än. jag ger mig inte! det måste bannemej funka! kanske ska utöka till 4 gånger/ dagen?

har suttit och kladdat sönder min kalender med morgondagens planering som börjar med frukost redan 09.00 tätt följt av global business studies. blir en lång dag. 20 timmars non-stop plugg inkl. frukost, lunch, middag och 2 nattkäk.
när allt det här är över ska jag införskaffa mig en superwoman-tröja.

nu ska jag sussa.






här bor jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0