LITEN PLANERING.

solstrålarna skiner rakt igenom de gigantiska fönstren vi har här i vårt Harry Potter bibliotek, och jag sitter inne med koncentrationen på mina böcker. but i'm fine!
idag känner jag att motivationen är på topp! händer inte alltför ofta så tänkte skryta lite om det här.
längtar till sommaren oerhört mycket, inte för att jag ska resa någonstans men helt enkelt för att jag får åka hem! OCH förhoppningsvis kammar jag hem det där körkortet nu. förra gången sket det sig mitt i flytten till england och allt. men nu, nu vill jag vara lika cool som mr tokyo drift.

11e Maj - muntligt prov i kinesiska där jag ska ordkriga sönder min grupp partner.
16e Maj - HSK Prov i kinesiska (tydligen ganska så stor grej...fan)
22e Maj - Prov i modern historia
26e Maj - Prov i Kinesiska (ok nu räcker det...)
1a Juni - Prov i Makroekonomi
4e Juni - Prov i Global Ekonomi
9e Juni - Prov i Finans
10e Juni - Prov i mina PARTY SKILLS!!!
11e Juni - Brorsan kommer?
15e Juni - HOME SWEET HOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0