TA MIG TILL VÄRMEN!

blev en sen lunch på Taiwu idag med V. hemvägen var hårt trafikerad så det tog ca 30 minuter att komma fram. kanske tur det för det hann både börja och sluta hagla under tiden. hagla?! wtf.
sitter och läser min business bok, ögonen vill bara stängas igen då jag som vanligt fick i mig för lite sömn inatt. V ligger och snarkar i min säng. riktig gris det där.
ska strax väcka honom och möta Lyn för middag och sen...sen bänkar vi oss alla tre i biblioteket, gasen i botten!

- what did you do to your face?
- nothing why?
- did you do some facial?
- err no...why?
- i dunno... cause...cause you look less like a pig now.
- oh thank you, unfortunately you still look like one.


BAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0