TE RECENSION.

det är förmodligen jag som hjärntvättat mig själv eller så har alla finansformler gjort mig yr i bollen men jag tror faktiskt att clarity teet funkar! hade svårt att plugga ett tag, hur mycket jag än läste så fastnade det inte. en mening jag läser nu glöms bort 2.5 sekund senare. så illa var det. nu däremot har jag faktiskt lagrat en hel del formler, allt sitter som klister. det vill jag tro i alla fall.

hursomhelst, jag tycker att det är teets förtjänst. bara för att "skylla" min nyfunna begåvning på något.

ska läsa några sidor till innan jag hit the bed. ska upp med tuppen imorgon igen.




the victory is back! or more like...the brain is back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0