FLERSPRÅKIG FOR REAL.

det känns som om jag precis lärt mig ett nytt språk. alien språket. låter ungefär såhär:

the quick acid test ratio is similar to the current ratio which is when you divide the current assets with the current liabilities but instead you add receivables to the cash and divide it by the current liabilities.

eller denna:

Pο = ∑xDο(1+g¹)t/(1+r¹) +((Dο(1+g¹)n(1+g²)/r²-g²))/(1+r¹)n...jag orkar inte mer.

and this is just the beginning.
seriöst, jag vill kunna behärska tio språk men det här var inte inräknat. FINANS ÄR SÅ JÄPPPPLAAA BIIIIP!
har lärt mig 4/34728432 formler. hur skall detta gå?

som grädde på moset sitter jag här och crave-ar efter cola. men the vending machine är för långt bort och kylskåpet är tomt. JAG VILL HA COLA! (känner ni bitterheten i mig...?)

efterlyser härmed en privatlärare i matte för jag SKA bannemej visa folket att jag är en riktig guling! anyone?


Kommentarer
Postat av: maxlin

jag kan va din privata lärare xD

2009-05-13 @ 09:11:03
Postat av: Victoria

som inte ens kan multiplikationstabellen. next lifetime kanske.

2009-05-13 @ 11:29:38
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0