VILL HA.

Julen är nog min absoluta favorithögtid. utan tvekan.
blir helt varm inombords när jag ser ett pyntat hem, en julgran som är klädd från topp till tå och inte minst, när jag känner lukten av lussebullar.
har inte haft någon julgran hemma de senaste tre åren. sad but true. iår lär det inte bli någon heller. näst nästa jul spenderas förmodligen i Kina, får se om jag lyckas införskaffa en gran då. en liten åtminstonde.
samtidigt som jag under hela min barndom sett fram emot att flytta runt världen är det lite jobbigt då man aldrig riktigt kan settle down. möbler och andra saker som inhandlas kommer man snart behöva släppa taget om så känns lite onödigt att julpynta studentlyan. men en vacker dag, när jag rest och pluggat klart, då ska jag ha en lägenhet som jag kan kalla min och den första julen som spenderas där, den ska vara magisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0