DUMPLINGS PA INGANG.

efter att ha slapat mig till universitetet bestammer sig lararen for att ha min tutorial i kinesiska nasta vecka istallet. gargh. not good. inte nog med att jag stressade som fasen imorse men aven att alskling ar har da. oh well, nu har jag bara kinesiska varannan vecka sa det lonar sig ju i langden.

anywho, i helgen tankte jag gora en massa dumplings och fylla frysen sa att vi overlever vara "vi-ar-sa-lata-att-vi-inte-orkar-laga-mat"- dagar. brodkavel ar inhandlat ocksa. sista gangen jag gjorde dumplings var hos alskling som "glomde" att han hade en sa efter tva timmar med en vinflaska som kavel hittar han den (inge fusk har, allting ska goras fran scratch, inkl. degen) utskallning? you bet!

dags att plugga lite kinesiska nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0