NEDRÄKNING.

då terminens schema är nästintill perfekt har älsklingen tagit vara på denna chans och bokat hembiljetter åt mig lite hejvilt. nästa hembesök blir redan om...TIO dagar! får en helg tillsammans med älskling så är very much excited. sen dröjer det mindre än en vecka tills han kommer på besök. välkomstpresenten står redo på hans nattduksbord. och guess what, efter en vecka här i manchester åker jag hem med älsklingen och stannar i en hel vecka. schweet. god bless the founder of ryanair!

20% discount på topshop så tittar nog in på vägen hem. utöver det, den årliga "back to school, detention" festen är ikväll. hyser inget större intresse att gå på den, men känns som om jag isolerat mig en aning från allmänheten ett bra tag nu. kanske dags att titta fram ur min ide. uhm, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0