PHEW.

25 Human resource management sidor klara. nu ska jag se "The river" en Taiwanesisk film från 1997. excited? inte det minsta men tyvärr är det det som kommer att hålla mig sysselsatt 113 minuter framåt. om jag inte lyckas somna det vill säga, vilket inte får hända då tiden jag har knappt räcker till så som det redan är nu. ska påbörja min tredje walker chips-påse och koka lite tom yum noodles (kom på att jag glömt mina mjukost tuber hos L...) student liv eller vadå? sicken tur att jag inte är den petiga typen som faktiskt kan klara mig på studentlivs-dieten AS long as it contains meat.

funtar på att slänga upp en bild på min nya lya men som det ser ut nu får jag nog stå över det i några dagar till. allt ligger huller om buller, skrivbordets yta som är ovanligt stor syns knappt längre där under diverse papper, snacks och böcker.

så nu får vänta helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Nina, GaMei

Nämen åååh just det! Du bor ju i en ny lägenhet nu! Vad spännande o se sen när allt kommit iordning och saker och ting lugnat sig! :)

2010-04-30 @ 12:37:31
URL: http://ssbd.blogg.se/
Postat av: Victoria

Det är en tiny tiny lya men rätt mysig. slänger upp några bilder efter helgen i sthlm! :D

2010-04-30 @ 16:19:04
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0