SNORUNGE.

snart tagit slut på en hel toarulle. inte för att jag skiter mycket utan för att min näsa rinner som in i biip. har utan att överdriva, nyst ca tio gånger i minuten. svullnaden i mina ögon syns mer och mer och kliar, det gör det allt. den här pollenallergin tar seriöst kål på mig. som om det inte räcker med att jag har fyra tentor och en fet uppsats framför mig. sitter i nuläget med två papperstussar i vardera borre. no kidding, om jag ska behöva snyta mig var femte sekund kan jag lika gärna hoppa av skolan och snyta mig på heltid då jag ändå inte får något annat gjort.

ja, det här var den mindre trevliga sidan av mig.
nu blir det sängen på riktigt, hoppas tussarna sitter kvar imorgon bitti eller åtminstonde ramlat ur för det sista jag behöver nu är att åka in på akuten för att få hjälp med att gräva ut pappersbollar som åkt upp i hjärnan.

snorunge. det är jag alltså, bildligt talat.

Kommentarer
Postat av: Nina, GaMei

Hahaha men söta du, det är fysiologiskt omöjligt (hos en frisk människas kropp utan hål i ansiktskelett pg.a. snus i näsan) att få papperstussar i hjärnan :) Fortsätt tuss-strategin utan förtvivlan eller frustration!

Näe fy, kan tänka mig att Manchester har desto mer pollenhalt i luften med. Kör du allt du bara kan? Tabletter OCH nässpray + ögondroppar? Bunkra och var tillfällig narkoman! :)

2010-04-30 @ 12:42:04
URL: http://ssbd.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha, tack för infot! ska köra upp hela rullen nästa gång. har en känsla av att alla mina pengar kommer gå åt att köpa toarullar. så himla skoj!



tar inget just nu. kör på egen styrka och vilja att inte bli besegrad av pollenallergin. jag överlever så länge inte folk klagar på att jag nyser var femte sekund i föreläsningssalen :P

2010-04-30 @ 16:22:23
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0