ÄRENDEN.

medans älskling var på gymmet åkte jag till vårdcentralen för att vaccinera mig. precis när jag ska gå in dyker älskling upp i väntrummet och följer sedan med mig in för att fråga om han ska hålla mig i handen. tsssk, han tenderar att glömma bort vem som är the pussy here. jag tog det som en riktig kvinna!

sen åkte vi in till stan för lite ärenden innan vi åkte till baby's mor för att äta middag.
har lovat älskling att han ska få spela huuuur mycket han vill så nu sitter han i vardagsrummet med ett glas bubble tea och lever livet. jag? jag ska sova! för imorgon väntar jobb! en kollega ringde och bad mig hoppa in så ja, imorgon ska jag tjäna lite cash! ska passa på att beställa lite Yuan till mig och baby för på söndag åker vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0