FORTS. PÅ GÅRDAGENS INLÄGG.

åkte över till Robban med älskling innan vi alla åkte in mot loppet. killarna laddade upp och var helt självsäkra, jag agerade packåsna. haha. Räknade med att de skulle ta lite mindre än en timma för de att springa klart så efter att jag sett paraden med en massa chiquita-banana-liknande brudar shejka rumpan så åkte jag in till centralen och hängde en stund på Alis bar där Rui och Mimi var. nice catch up!

skyndade mig sedan tillbaka till zinken och började det omöjliga, att hitta grabbarna där bland stockholms 32838350 löpare. jag står vid mållinjen och ser hur folk ur deras grupp kommer i mål, sen kommer några kvinnor....gamlingar och då slog det mig, grabbarna kan inte ha kommit efter dessa haha (ville inte tro det iaf) så antog att de redan kommit i mål så jag svänger runt hörnet och voila, där stod/hukade de. baby var helt död så tillbringade cirkus en halvtimma med att återuppliva honom. fläkta honom, bomba med vatten och agera stöd då han knappt kunde stå rakt upp. men grymt jobbat alla tre iaf!

sen åkte vi till donken och köpte med oss en massa käk hem. efter maten däckade vi på en gång och imorse var det upp och hoppa för jobb.

imorgon är min LEDIGA dag så kommer tillbringa mestadels av tiden på stadsbibblan (pssst Jenny! kom kom kom) kanske hinner med en hälskokontroll inför Kina också så jag kan åka och fixa våra jädrans visum snart.

såg precis Prince of persia med älskling, den var okej... hon är het, han är ful. handlingen okej, conclusion: OK.

nu blir det mys med älskling!


Kommentarer
Postat av: jainie.v

Men ohhhhhhhhhhhhhhhhh........ jag tror det är dags för oss att byta nr! Såg inlägget nu juuuuu :(

x( Annars hade jag varit där och stört dig ist för att se dig dö bland uppsatserna haha :P

2010-08-16 @ 18:56:58
URL: http://cheonsa.blogg.se/
Postat av: Caroline

jake gyllenhaal är ju världens snyggaste :p

2010-08-16 @ 21:09:07
URL: http://carolineduong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0