SISTA VECKAN.

ska strax bege mig iväg för att jobba. sista veckan. fyra dagar kvar. kommer faktiskt sakna stället, kollegorna for sure! helt sjukt att tiden gått så fort, before you know it så är sommaren förbi. tre månader på Forex har ändå varit amazing.

gårdagens middag hos älsklingens mor var trevlig, mamma kom så det blev en massa mat och prat. försökte hålla igång jag med men allt jag ville var att lägga mig ner och däcka. sen skjutsade mamma hem oss till P innan hon åkte till jobbet. vi satt och planerade de resterande dagarna en stund och planerade även in vår avskedsfest. egentligen satt vi och trixade i hundra år med vår bild som vi har som eventbild. den blev hela awesome! haha. satt och skrattade så mycket att jag till slut inte orkade mer, fixade eventet och sen däckade. här har ni vår bild första bild tagen i beijing iaf:

snarare sista...kolla in ölmagen...


Kommentarer
Postat av: Jennica

Haha vilken gullig bild :)

2010-08-26 @ 18:47:45
URL: http://fivetwozero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0