UNIVERSITETET.

hade problem med att logga in igar sa uppdatering uteblev.
hursomhelst sa var det en hogst trevlig middag pa Las Iguanas, Paella for min del. efter tva timmars vantan hade jag hunnit bli tokhungrig och valde darmed att kora pa ett sakert kort istallet for ehm...chimnichinga, ungabunga ratterna som jag sakert skulle vagat mig pa i vanliga fall. trevligt sallskap och mysig atmosfar, lyckad kvall med andra ord. kom inte hem forran elva tiden och da var det raskt i sang.

tog mig till lektionen i tid imorse (seriost, det har med att komma i tid...its easy ju!) Chinese Business i tva langa timmar. kommer in och mots av SHEs "Zhong guo hua" spelandes i bakgrunden. are you friggin kidding me? anywho... vantar pa att min lunchdate ska sluta lektionen sa jag kan fa i mig lite mat innan min "translation" lektion vid tva. gargh, en timma kvar tills hon slutar, ska nog googla lite...

"how to cope with a hungry stomach without killing someone"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0