VALENTINE'S DAY.

lite sent im aware of that yes, men har knappt haft tid att lägga tassarna på datorn då plutt är här. anywho, tänkte dela med mig lite av vår första valentine's tillsammans.
började med att jag gav plutt hans present lite efter midnatt då jag knappt kunde hålla mig, MITT STORA PROJEKT! stickade halsdukar till oss som tog mig fleeera timmar att göra men oh so worth it. sen fick han även en påse tapioka haha (bubble tea kulor) som han är helt galen i och till slut en liten love bean med ett meddelande på (kärleksbönan som växte på vår planta choc choc föll av efter ett tag så nu har han en böna som han kan ha forever höhö) jag fick min present redan i fredags då han kom, en mini dator som kommer vara perfa till skolan och när jag flyger runt så mycket. me loooove!

vi hade bokat bort på chaoparay, en av manchesters bästa restauranger där vi hade det mysigt till en 839473 rätters middag. sen var tanken att vi skulle fortsätta till skybar uppe på hilton men då vi inte bokat bort så var det fullsatt, vi går istället och köper med oss lite snacks och dricka som vi (läs: jag) tänkte förtära hemma...

nu tar älskling tag i min hand och går åt motsatta hållet. wtf? vi går och går och till slut går vi in i en byggnad, Radisson edwardian hotel (han lurade in mig) och vilade oss på världens skönaste soffa innan det visar sig att älskling sen en bra tid tillbaka redan bokat in oss på det femstjärniga hotellet för en natt. busunge som hade hållit allt hemligt (första gången han lyckas) det jobbiga med oss är ju att vi alltid kommer på varandras överraskningar innan vi hinner complete it men denna gång, i'm speechless.

allt som allt så hade jag en underbar valentine's med älskling, vår första men absolut inte sista!



älskling läser mitt hemgjorda valentine's kort...



hans del av halsduken.



matchande par-halsdukar :)



menyn på chaophraya.































en av presenterna jag fick av älskling ♥

what can i say, den 14e februari i år var högst lyckat! thanks to plutt.

Kommentarer
Postat av: Jennica

Oj vad gulligt med par halsdukar ^^

2010-02-16 @ 19:22:21
URL: http://fivetwozero.blogg.se/
Postat av: Victoria

tack tjejen! :D

2010-02-16 @ 21:37:36
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: carrie

ni är bara för söwta =)

2010-02-17 @ 14:06:18
Postat av: jainie.v

Halsdukarna blev riktigt snygga!

2010-02-17 @ 14:49:02
URL: http://cheonsa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack sötnosar! ^^

2010-02-18 @ 17:51:47
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0