JUST BRING IT.

blev ändrade planer trots allt. efter att ha fått prata med plutt var det tänkt att jag skulle fortsätta sova men magen ville något annat. timingen var perfekt för i samma veva ringde L och var hungrig så fem minuter senare var hon här och lagade mat då jag fortfarande inte är helt återställd och icke så funktionell. skulle förmodligen bränt ner hela köket.

mätt och belåten sitter jag här och planerar dagarna framöver. i helgen ska CV:et fixas, jobb sökas, föreläsningsmaterial printas, kläderna tvättas men för övrigt en relativt lugn helg. på tiden att jag vilar ut mig. sen på måndag blir det Sherlock Holmes innan Lisa's födelsedagsmiddag och dagen efter, på tisdag börjar skolan. känner mig mer än redo. so bring it baby!




update:

klockan är snart 6 och har fortfarande inte kunnat somna. bestämde mig för att vara produktiv och skrev klart mitt CV, det personliga brevet får jag ta itu med efter jag fått i mig några timmar sömn. känner hur det brister nu, dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Kevin

:O hur hittade du min blogg :O

2010-01-29 @ 11:47:15
Postat av: jainie.v

Teheee tkr du ska lägga in fler bilder Victory (:

2010-01-29 @ 12:36:49
URL: http://cheonsa.blogg.se/
Postat av: Victoria

kevin: står överallt på nätet ju? höhö jk, hittade länk inne hos miss Jenny :) very unexpected! :P



Jainie: mm, ska bättra på mig :P hur hittade du hit förresten? ^^

2010-01-29 @ 15:11:32
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: jainie.v

Hihi Ser redan att bilder är uppe !! Perfa :D Höhö



Jag kmr inte ihåg. Tro det var genom fb ? Men jag har haar otroligt kul när ja gläser din blogg ska du veta :D Haha

2010-01-29 @ 16:42:09
URL: http://cheonsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0