STUPIDO!

ser pappa tillsätta någon sorts chili i maten och tänker, i can do that. vad jag inte vet är att han endast tar en fjärdedels tesked medans jag tar en hel tesked. sitter nu här och sprutar eld. literally. tydligen är det den starkaste chilin som används i indiska restauranger. ja men tjena! det stod det inget om. fick i mig två tuggar följd av ett helt glas mjölk. vettefanken hur jag ska få i mig resten av tallriken av mat. vill även påpeka att jag äter stark mat men det här, darn... det är inget att leka med alltså. en burk räcker i ett helt år säger han, jag tog en fjärdedel av burken. imagine folks!

oh well, pappa fick sig ett gott skratt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0