WONTON.

igår agerade jag hemmafru. not. haha. men jag tog itu med disken, tvätten och började stryka älsklingens alla skjortor innan jag insåg att han hade 7834593 styckna (allt detta för att ha en ursäkt att inte plugga...) turligen hade jag hunnit komma halvvägs så får se när jag får ryck igen och tar itu med andra halvan. när plutten kom hem drog vi över till Peter och Nina för deras hemlagade wontons. nom nom nom. så i veckan blir det min tur att ställa mig i köket och göra dumplings.

blev tvungen att jobba i några timmar då brorsan totalvägrade för han har "läxor" (sitter förmodligen och spelar nu... OCH läser min blogg) men möter upp plutten senare ikväll och då blir det pannkakooooor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0