TKD.

då jag hade slut på ursäkter kom jag inte undan TKD träningen. så fick snällt ta mitt pick och pack och tillsammans med älskling åka till friskis där de andra väntade. uppvärmningen med splitt och spagat tog död på mig, allt annat var...kul faktiskt :) tiden bara flög iväg. dock måste jag lära mig sikta lite mer med mina sparkar. kan gå åt biip annars när man kör med ett gäng killar som har sitt paket att skydda. haha.

sen var det att åka hem raskt då killarna skulle köra sin pokémon kväll. duschade och fixade lite mat innan älskling åkte till trångsund och lämnade mig hemma ensam. blä. som tur är har man en wifey som kom över och höll mig sällskap. sällskapssjuk näää... mysig girltalk hade vi i alla fall.

den kommande veckan ska en hel del saker fixas:

försäkring
boka biljetter till Peking
fixa visum
skriva på mina jäppla uppsatser

nu till stora frågan, Magenta på lördag eller inte? yes? no?

ligger här och zappar mellan kanalerna och har allmänt tråk, ska nog lägga mig nu, imorgon väntar jobb!

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0