NERDYDAY.

Gårdagen blev riktigt produktiv. blev klar med translation läxan, läste ett flertal artiklar till chinese business-en OCH skrev några ynka meningar på mitt midterm paper á la cityscape. BUT, insåg sedan att jag ville skriva om något annat så time wasted. yea. jag måste försöka bota beslutsångesten som jag alltid lyckas lida av. i alla sammanhang.

anywho, la mig vid midnatt och vaknade upp elva imorse (?) hela elva timmars sömn, sweet. är utvilad och håller på att slänga ihop en lunch innan jag beger mig ut i solen för att träffa le group för vårt projekt.
satt och hade "möte" med the guys igår över skype och oh-em-gee var det svårt att hålla sig till ämnet. killarna började prata om allt mellan himmel och jord, jag satt och åt och det slutade med att vi alla brast ut i skratt. produktivt? näe...

nu kokar mina potatoheads!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0