PLUGGDAG.

precis skype-at klart med plutt som ringde för att säga godmorgon och ska nog ta mig ur sängen nu and hit the kitchen. dagen kommer helt och hållet gå åt att plugga. har sjukt mycket att göra till nästa vecka och sen kan jag bara njuta de resterande dagarna innan jag åker hem. tänk att jag klarade av att vara ifrån familjen och speciellt plutt i fem veckor (kommer bli det till påsk) med tanke på att jag åkte hem nästan varje helg förra terminen.

solen verkar ha dragit åt biip idag också, kanske är lika bra det då jag ändå kommer sitta helt isolerad inomhus.
missade shuis welcome home party igår och alice födelsedagsfest idag (grattis grattis) nu ska jag gå och stoppa i mig en rejäl frukost och tycka synd om mig.



update: ooh en chokladpudding kvar! oh well, no need to feel sorry for me anymore folks! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0