HOW TO KILL 15 MINUTES OF TIME.

var nere i tvättstugan med L nyss. vettefan hur vi räknade tiden men vi kom 15 minuter för tidigt. vad gör man då? det står en vending machine där med en massa gott i, självklart har ingen av oss med oss pengar. bara så det räcker till tvätten. oh well, stor yta, inge folk och femton minuter att döda: vi leker.

scheisse vad det knakade till i ärthjärnan när jag försökte komma ihåg alla lekar som man lekte som liten. det var inte igår direkt. vi började med "gröna röda lyktan stopp" (eller ett-två-tre stjärna som man också kunde säga) det gick inte så bra, slutade med att vi vek oss av skratt.

nästa lek var ehm, vettefan vad den leken hette (blackout) men ni vet när man binder för ögonen och sen försöker "fånga" den andra. typ som kull, fast med ögonbindel. så här såg det ut ett tag:




sen gick hon in i le vending machine och vi dog av skratt igen.
vid det här laget var det ynka tre minuter kvar men inte hängde vi läpp för det, man hinner med mycket på tre minuter! så vi ställde oss på en linje på golvet och började putta på varandra, personen som "faller" av linjen först förlorar. jag har små ballerina på mig, hon har gigantiska uggs. orättvist? nädå. att mitt balanssinne suger stortå gjorde ju inte saken bättre direkt. men jag vann. cuz i'm cool like that.

nu var tvätten klar. tror ni inte vi först DÅ ser att det finns en övervakningskamera pekandes rakt i våra ansikten? ja men perfekt, får nog skriva autografer när vi går förbi receptionen imorgon. alternativt bli utslängda.

skit samma, det var värt det!

Kommentarer
Postat av: Nina, GaMei

leken heter blindbock! :D

2010-05-14 @ 10:33:48
URL: http://ssbd.blogg.se/
Postat av: Victoria

aaaah men just det! fan, märks att jag börjar bli gammal :P

2010-05-14 @ 11:36:19
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0