INTE HELT HOPPLOS.

fyra timmars plugg innan jag borjade springa pa diverse arenden. sitter ner for att andas lite. blir en svang till bibblan om en stund innan jag gar hem och fixar matlador.

natten var lite dramatisk. mina flatmates (tva av de) bestamde sig for att ta med sig halva manchester hem till lagenheten sa det var dunka dunka musik och allt annat man kan tanka sig. jag markte ingenting. L gick upp flera ganger for att saga at dem. jag markte ingenting. helt plotsligt hor jag hur det bankas ute pa dorrarna. L hade ringt security som skickades ut for att kick some ass. tva mikrodelssekunder senare sover jag igen.

jag tror jag ar den personen som skulle fortsatta sova om varlden nu gick under darute. vettefan om det ar for jag inte hor eller for att jag har en kraftig ignoreringsformaga. tror pa det sistnamnda.
hursomhaver, har markt att detta bara galler nar jag sover ensam. har jag lillkusinerna eller phlutt bredvid mig sa sover jag med ena ogat oppet. tacket ska fixas flera ganger under natten sa mitt sovsallskap inte fryser, dregglet ska torkas sa mitt sovsallskap inte drunknar (sovsallskapets dreggel saklart) osv. har lange oroat mig for den dagen jag skaffar unge att jag ska rulla over krabaten, sparka ner den ur sangen och dranka den i mitt dreggel. kanns skont att veta att jag ocksa kan bli mamma en vacker dag. bra fakta. for future reference alltsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0