NÄR MAN VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT.

fin film. vacker film. en film som man blir rörd av. Dock ingen oh my god - känsla. väldigt besviken på hur den slutade också. oh well. Channing var med. that will remain the only reason I liked the movie, tyvärr.
Handlingen var okej, sommarlov, två ungdomar faller pladask för varandra, killen måste iväg to serve the country, tjejen blir kvarlämnad och kvar återstår en evighetslång väntan. väntan på att han ska komma tillbaka, väntan på att få se varandra igen. väntan kryddat med oro. att han aldrig kommer hem igen.

som sagt, fin film som går att relatera till. speciellt för oss som är i ett distansförhållande. där utgör ordet "väntan" en stor del av ens vardag. väntan och längtan till att få se den andra igen. i mitt fall, min plutt.
varje dag räknar man dagarna tills man får ses igen, tills man får somna och vakna i famnen på sin significant other.

jag räknar ner. Sju.

I'll see you soon, then.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tyckte det var en tråkig film :p

2010-05-07 @ 13:25:55
URL: http://oreokex.blogspot.com
Postat av: Victoria

mjo, faktiskt. som sagt, filmens höjdpunkt var channing och det är inte direkt någon film man ser om heller.

2010-05-07 @ 18:19:10
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0