P-HLUTT!

phlutt kommer idag! oh yea! ska städa lite nu så han slipper få hjärtklappningar i helg. höhö.

vaknade som tidigare nämnt alldeles för sent, la på ett kol och drog till business bibblan för att låna några böcker. satte mig sedan och intensivpluggade i tre timmar innan L kom och joinade. vi kände sedan för en kort paus så vi gick till international society för att pilla lite på deras instrument. sjuuuukt längesen! var en liten musiknörd när jag var yngre, spelade piano lite till och från i cirkus ett år och fiol i hela sju år! svårt att tro va. att läsa noter idag var som att läsa arabiska för mig. jag skäms.

anywho, sen fortsatte vi vårt maratonplugg på John Ryland. satt i fyra timmar innan vi bestämde oss för att röra oss hemåt. läst om Japans ekonomiska system hela dagen and i must say, it's quite interesting.

nu blir det några timmars plugg till innan jag lägger mig. har en stor dag att se fram emot imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0