PRECINCT LIBRARY.

sitter på business-bibblan med O, L lämnade oss för en stund sen. vi sitter nu och gör online-prov-övningar i Marketing som vi snart ska ha tenta i. det känns inte alltför pjåkigt då jag lyckas sätta 16-17 poäng av 20 i nästan alla delprov. trots att det var hundra år sen jag läste de fem första kapitlarna i boken. what can i say, marketing är jävligt kul!

känner dock att min mage håller att göra revolt så ska strax bege mig till affären för some grocery shopping innan jag åker hem och lagar middag och fixar matlådor till helgen.

såg klart 19e och 20e avsnittet av BBT igår kväll, och kan knappt bärga mig tills nästa avsnitt kommer ut!
now, back to the books.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0