PROCRASTINATION PÅ HÖG NIVÅ.

skype-ade med mamma i någon timma. alltid skönt att få prata ut mig hos henne som jag för övrigt inte pratat med på flera dagar. not good. måste få min dagliga dos av mother-daughter-talk för att function better.
kvällen har passerat bara sådär, har inte fått ett skit gjort. hur fan lyckas man att sitta i ett litet tiny låda till rum och vara sysselsatt med annat än plugg? the intial plan var ju att flytta till något litet så jag inte har något som distraherar mig. så bra gick det. allt annat i rummet är så intressant i jämförelse med böckerna som ligger och dammar på skrivbordet.

tur att jag är ledig imorgon. då blir det råplugg all day long. no mercy här inte.
ska ordbajsa lite till på min translation läxa innan jag slänger in handduken för idag. pft. jag låter som om jag gjort massor. låt er inte luras. jag har inte gjort ett skit!

som jag sa tidigare, today, i'm not cool. (bara lite, för jag tog mig igenom firms presentationen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0