THAT WAS FAST.

gårdagen bestod mestadels av plugg. blev mer eller mindre klar med gruppens powerpoint presentation, har fått ihop 3000 ord på min uppsats och är knappast klar så next challenge, cut the crap. literally. precis som när jag packar, slutar alltid med att jag sitter och packar ur grejer för jag stoppat i för mycket skit.

P har åkt till jobbet och här ligger jag med världens mensvärk. gargh. ser inte fram emot att flyga tillbaka idag. speciellt inte när solen skiner så underbart här (förväntar mig dubbelt så mycket sol i Manchester) which reminds me of yesterday.

bestämde mig till slut för att sätta mig på balkongen och läsa lite, plockar fram alla stolar, täcken och kuddar jag hittar hos P och börjar bygga min mäktiga solstol. sneglar över på grannen som sitter och glor på mig. kunde inte låta bli att bli en aning avis på att hon hade en riktig stol så misstänker att hon tyckte jag var helt pucko som byggde koja mitt på ljusa dan. när jag väl är klar lägger jag mig där, och fryser! va fan. hade dragit på mig P's shorts och linne i hopp om att få lite bränna iaf och det slutar med att jag sitter med gåshud över hela kroppen för det blåste så mycket.
ville inte verka dum (som byggt min solplats i hundra år för att sedan sitta tre minuter och gå in igen) så jag biter ihop och sitter där i ca 20 minuter. sen, lagom till att min rumpa domnat bort valde jag att gå in.

jag möts av det här. hur fasiken?

det var skitkallt ju! attans att ränderna sitter så pass långt nere också (P's shorts är lite för långa) men man ska väl inte klaga i guess, nu kan jag börja jobba på årets bränna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0