An embarrassing secret of mine.

Hej! Det har blivit en hel del mys med familjen sen jag kom hem så bloggen har blivit lite bortprioriterad. Av någon anledning går dagarna alltid så fort när jag är hemma och innan jag vet ordet av det har fyra dagar redan passerat! Not good. Har hunnit med några familjemiddagar, mysmiddagar med älskling, flera avsnitt av "The Walking Dead" och tro det eller ej, har snällt och frivilligt följt med bröderna Wu på deras gympass de senaste två dagarna. Dagens träning var aningen tuffare då vi innan passet gamade i oss lunchbuffén på Chopsticks med ett gäng vänner. Väldigt trevligt.
Kände att jag behövde samla lite flickvänspoäng häromdagen så ställde mig i köket och bakade en kladdkaka, haha. längre än så kommer jag dessvärre inte. På tal om det, vet ni vad äkta kärlek är? Jo, det ska jag tala om för er. Äkta kärlek är när flickvännen av misstag läser fel på receptet (nej, jag kopplade inte alls att det var något skumt med måtten) och häller i fem matskedar salt (istället för en halv tesked) när hon gräddar crêpes och pojkvännen äter upp allt! OCH dessutom säger att det är skitgott. Jag märkte inte att det var något fel förrän jag själv tog en tugga och höll på spy, och då hade han redan slängt i sig tre styckna. Det här hände för ett bra tag sen men jag har skämts för mycket för att nämna det för någon. Ja, nu vet ni. Kan säga att jag alltid är EXTRA noggrann med salt nuförtiden.
Imorgon väntar jobb, bibliotekshäng och sedan skridskor så nu blir det sängen!

Jag och min Phlutt.

Kommentarer
Postat av: Jennica

cute! haha min kille klagar bara det är några saltkorn för mycket ;P

2011-12-19 @ 03:53:44
Postat av: Vicky

Då får du iaf höra sanningen :) min skulle aldrig "klagat" om jag inte hotat med att göra om crêpesen haha.

2011-12-19 @ 22:25:10
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0